Sorusormomm ben lohusayken bebeğimin beşiği yattigim koltuğun yanındaydı birkaç kez beşiğin çok hızlıca sallandigini görd kendiliğinden rüya ve uyanıklık arası bir haldeydim. Çok çok dualar okuyan biriyim duaları kalkam zırh ediyorum zaten kendime, enerjiden besleniyorlar korkmayalim Allah var olduğu sürece hicbirsey yapamazlar Allah izin vermediği süreci en kotu iblis bile kılını kipirdatamaz. Allah’a siginip ondan korunma talep etmek gerek her zaman o şekilde hicbirsey zarar vereme. Ama ne yazık ki gunumİee insanlar ayetlerin duan n gucunu hicbir şekilde bilmiyor dahası büyü ve bu spirituel işlerle uğraşan cok fazla var hiç hiç kolay şeyler degil asla uğraşılaxak konularda değil çünkü doğuştan yetenek gerektiren işler bu işlerle uğraşmayı birakalkm Allah’a siginalim eğer normal bir insan gibi yaşamak istiyorsak