12 aylık kızım her gün aynı saatte gaz yüzünden uyanıyor ağlıyor gazını çıkarana kadar yatakta dönüyor yemeklerine kimyon katıyorum ama artık bir yaşında bu gaz problemini aşamıyorum. 5 aya kadar şiddetli gaz sancısı oldu. Benimle aynı durumda olup çözüm bulan varsa yardımı olabilir mi