Merhaba, 1 haftadır bebeğim günde 4-5 kez kaka yapıyorsa bunun 2 tanesi muhakkak ishal şeklinde oluyor. 1-2 gündür de hafif yeşilimsi olmaya başladı, bazen köpüklü şekilde çıkıyor. Çok şükür ateş, iştahsızlık vs yok ama bu ishalin sebebini anlayamıyorum. Doktorum ateş ve iştahsızlık olursa ayrıca ishal günde 5i geçerse gel demişti. Bunlar yok evet ama ishali benim çok canımı sıkıyor. Gazda çıkartıyor. Acaba çok dikkat etmeme rağmen üşüyor olabilir mi? Ya da yediğim bir şey dokunuyor olabilir mi? Mayalanmamış süt ürünlerini doktorum yasaklamıştı bana. Süt, sütlü tatlı vs yemiyorum yani 2 aydır. Yoğurtta çok yemem. Peynir tüketiyorum sadece. Cidden çok üzülüyorum, napacağımı bilemiyorum. Başına gelen var mıdır?