Ayırmaya çalışıyorum diyelim her gün olmasa da kitap okuyorum, kahve keyfi yapıyorum balkonda. Arada komşularıma gidiyorum. Yürüyüş yapıyorum 2 günde bir. Kızım uyandığında birlikte oyun oynuyoruz,yemek yapmıyoruz,parka gidiyoruz derken zaman geçiyor. İnşallah gün geçtikçe daha da rahatlıycaz inanıyorum 🙏🏻❤️uykularım da düzelse tam süper olacak fkfkflfşfş