Mihranimmm Bir şey diyim mi? Biz sanıyoruz ki tokat vovvv dünyanın en kötü şeyi. Sen çocuğuna karşı ilgili misin, ihmalkâr mı? Ona sevgini veriyor musun yoksa duvar gibi duruyor musun? Oyunlar oynuyor saçlarını okşuyor öpüp kokluyor musun? Bazı şeyler bir tokattan daha çok can yakar. Keşke olmasaymış tabi ki ama bundan sonra yapmazsın. Oturup kuzunla konuşup ne kadar üzgün olduğunu anlat, öp, özür dile bence. Böyle kriz anlarında ise direkt uzaklaş. Ben ergenlik dönemimde öfke kontrolümü böyle sağladım psikolog önerisiydi. Açıklama bile yapmadan kaçıyordum o gergin ortamdan. Çetin Çetintaşın bununla ilgili bir videosu var. Kaçıp yalnız kaldığında kendine soracağın soruları falan söylüyor bulursam atayım. Olan olmuş artık sen de hamilesin stres yapma kendine daha fazla