Kızımin emzigini kaybettik yolda düşürmüşüz 2 aylıkken misafirliğe gittiğimiz ev sahibi kızım çok ağlayınca bebeğine aldığı emziğin birini hediye etmişti onu kullanıyorduk ve bugün kaybetti maddi sıkıntılar yüzünden fiyat biraz yüksek geliyor elinde olup uyguna satmak isteyen varsa yardımcı olur mu bana lütfen