Bebeğim kabız değildi fakat çok gazlı bir bebekti gaz sancısı yüzünden oda yapamıyordu tavsiye üzerine fitil kullandık günde yarım olacak şekilde 4-5 dakika altı açık şekilde bekledik hem gazını hemde tuvaletini çok rahat yaptı.(İBU-BABY 60 mg Supozituvar) ismi tabi siz yinede doktorunuza danışın