fatmasel_ aç kalmasın verin mamayı. Ben ilk doğum zamanımda insanların lafı yüzünden mama vermedim. İnanır mısın 3.200 doğan kızım 2.700 e düşmüştü. Doktor bana neler dedi. Nasıl cahillik ettim nasıl vicdan yapıyorum anlatamam. Kızım çok ağlardı. Ben gaz sanardım. Meğer açmış kuzum. O gün bugündür mama meme gittim. İyiki de gitmişim. Aç kalıp hasta olmasındansa doysun yavrucağım. Bestlak kullan sütün için bak çok iyi gelirdi bana. Helva ye su bolca çorba falan. Ama en önemlisi uyku. Uykun yoksa süt zor dolar. Benim kızım hala uyksuuzdur mesela. O zamanlarda öyleydi. Kolay kolay dolmazdı.