Anneler kızım 18 aylık. 1 yaşına kadar saçı dalgalı uzadı, 1 yaşından sonra bukleler belirginleşti şuan tam 1 bucuk yaşında saçlarının tümü bukle kıvırcık tepede (kulak hizası). Islakken omzunun altına geliyor ama normal kuruyken cok sevimli olmasına rağmen erkek bebek muamelesi görüyor dışarıdan. Ailede akrabalarda bu denli kıvırcık yok o nedenle şaşkınız. Acaba ileri ki dönemde düzleşip dalgalanır mı? Bi akrabada kestirin dedi bilemedim kıyamıyorum da siz ne dersiniz?