Kızlar merhaba. 12 gün oldu dogum yapalı ama göğüs uçlarım okadar hassas ki emzirme aklımı çıkarıyor ne yapacağım bilmiyorum özel bir göğüs ucu kremi almıştımm faydası olmadı aile hekimi enfeksiyon var dedi antibiyotikli 3 krem yazdı emzirmeden önce yıka dedi birde garmaton verdi zeytinyağ ve kantaron yağı kullanıyorum şimdi varsa başka bildiğiniz Allah için söyleyin yoksa emzirmei bırakacağım canim çok yanıyor ağlıyorum sürekli