Merhabalar,e bebekten baby hope marka 3 tekerlekli bisiklet aldım 12 aylık kızıma,iyi güzel hoş ama sanki koltuğundaki kemer yetersiz gibi geldi,mama sandalyesi ve bebek arabalarında omuzdan da kemer var bizim,bunda sadece göbekten olunca bilemedim,kullanıp memnun kalan var mı merak ettim😊