Merhaba anneler. 3,5 aylık bebeim var ve rapor artı aldığım yıllık izin pazartesi bitecek. Özel sektörde mühendis olarak çalışıyorum. Müdürüm işe dönecek misiniz diye sürekli soruyor ücretsiz kullanmayı düşündüğümü söylediğimde çıkarabileceğini ima eder gibi davranmıştı. Bu arada Osmaniye’de yaşıyorum depremden dolayı lojmanımız hasarlıydı ev bulma süreci vs derken işe de dönmedim. Şimdi iznim bitti, kaynanam annem ve bakar diye düşündüğüm birisi bakamayacak. Yani boşa düştüm. Bakıcıya bırakmak anne yanıma çok ağır geliyor ki maaşın yarısını istiyorlar bu devirde… maddi yönü de geçtim bakıcı İçin bebeğim çok küçük geliyor kimseye bırakmak istemiyorum ama bi yandan da kendi paramı kazanmak istiyorum borçlarımız var eşimle bazı problemlerimiz de var bu yüzden daha da kararsızım çok uzun oldu ama siz olsanız naparsınız