Kızlar dalağımda büyüme ve birazda kansızlığım olduğu için hematolojiye gidiyorum kan tahlillerim hemogram da 3 değer düşük sadece ilaçtan önce 8 değer düşüktü düşük olan değerlerim Şuan rDW referans aralığının bi numara üstü MCH de aynı şekil mpv de bi değer referans aralığın 1 numara üstü sadece. Diğer tahlillerim normal. Sormak istediğim aslında benden ‘ Periferik yaymaformül lökosit manuel ‘ yazıyor sonuçlarınız çıkmıştır dedi ama o periferik olanla ilgi bir tahlil sonucu yok e nabızda da hastane sitesindede. Anlamadığım bu tahlil aslında hemogram mı yoksa başka bir sonucu olmalımı anlamadım.
Biraz karışık oldu kusura bakmayın.