Ya ben lise zamanları eşimle konuşuyordum telefonla,annem de gece ugrasmami pek sevmez kızar görürse kapım da bu buzlu camlar varya ondandi. Neyse kapının önüne bir gölge geldi Allah’ım annem diye korkumdan hemen telefonu yatağın altına soktum. Ama varya kalbim küt küt 😁 hala bekliyor gitmiyor dedim kesin beni kontrol ediyor. Neyse yavaş yavaş geri gitti bende tuvalete gitme bahanesi ile çıktım hemen odada birde ne göreyim annem uyuyor kapısı kapalı. Kapı sesi duyardım.uyandirdim ben değildim dedi babam da değildi şok geçirdim