Merhaba güzel anneler, 27 yaşındayım bursa fakülte takipliyim 2. Hamileliğim ve doktor istersen bağlatabilirsin not düşeriz dedi, yan etkisi var mı acaba tüp bağlatmanın? Açıkçası doğum kontrol hapı kullanmayı düşünüyordum ama sigara içenlerde kansere sebep olduğu ortaya çıkmış o yüzden korktum açıkçası yoksa ilk evlendiğimiz zamanlar hep bu şekilde korunmuştum, spiral zaten taktıramam kesin kayar ve anlamam o riski alamam, deri altı taktıranlarda düzensiz adet yada hiç olmama durumu oluyormuş, lütfen tüplerini bağlatan anneler bağlanınca dikkat etmemiz gereken bişey var mı acaba?