Merymommm Yarın aşı olacağız siz hangisini yaptırdınız doktorunuz hangisini önerdi ? Rotateq 3 dozmuş. Rotarix 2 doz.
edafmo Merymommm bana doktorum rotateq önerdi, prematurelerde uyguladığı bi aşıymış bizde premature olduğumuz için rotateq yaptırdım 3 doz
Merymommm edafmo MinikPandam_ BBuseYY benimbebegim Asyabuse AlinaEmreHan1 Teşekkürler yanıtlarınız için. Peki farkından bahsetmişler miydi ikisi arasında ve bir de menenjit aşısı yaptırdınız mı onu da yaptıracağım aynı zamanda
Asyabuse Rotarix yaptırdım ben hatta 2. Dozu bugün oldular doktor önerisiyle hareket ediyorum açıkcası. Güveniyorum, güvenmediğim zaman değiştiririm 🤷🏼♀️
MinikPandam_ Merymommm evet menenjit de olduk her seferinde nim. ve bex. birlikte 3 doz olacak şekilde planladık. 4 6 13. aylarda. İlk 2 dozu olduk 13. Ayi bekliyoruz hatırlatma dozu için