Sütüm olmadığı için doğduğumdan beri mama veriyorum ilk 2 ay birer kilo alırken bu ay hasta oldu iştah herşey gitti sadece 200 gram almış 60 ccden başka yemiyor 2 aylikken de onu yiyordu mamayı nasıl arttırabilirim hemşire arttır dedi acaba bir ölçek fazla mi koysam 2800 doğdu şuan 5 kilo olmuş 2. Ayda 4800du kilosu