Relaktaz gaz damlasına bağlı geçirdik biz de ilk 5 ayımızı çok rahatlatıyordu. Hatta kesmek istedim almadım. Bebeğim bir anda krize girdi. Nöbetçi eczanede soluğu aldık, kullanınca rahatladı. Gaz problemleri bitince doktorumuz kullanımını kestirdi. Bir danışın doktorunuza isterseniz