sirinpatates Tubagokce 9.ayda kan tahlili yapılıyor ama kendi doktoru yapti. Kızamık aşısı oluyor 9.ayda ama doktorumuz 1yasinda yapalim dedi biz yaptirmadik 9.ayda baskada 9.ayda asi yok gocmenler falan hiç öyle bisey demedi hiç duymadım da kendi doktoruna sorun
Erdempasam Tubagokce büyük oğlumun doğduğu 2019 yılında da böyle bir uygulama olmuştu. Biraz araştırdığımda 1 yaşta yapilan kızamık aşısı, hastalığın yaygınlaşmasından dolayı koruyucu olsun diye öne çekilmişti. O yuzden ben bir sorun olarak görmemiştim canım.