1Sosyalanne Güzel annelerim emzirmeyi yavaş yavaş kesiyorum kızımdan fakat sütüm gelirse ve ağrı yaparsa çok korkuyorum ne gibi tavsiyeleriniz var ihtiyacım var😔Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻Rabbim evlatlarımızı hayırlı evlat nasip etsin 💐
Sarpmamy 1Sosyalanne cocuk dr unuza sorun onlar receteli ilaç yazıyor bnde memedn kesice. 20 sinde nasipse dr randevumuz var ozaman ilaç yazıcagını söyledi
sarmaliklahana 1Sosyalanne günde 2 sefer saygım yaptım. Kızıma bardakla içirdim. 3 günde bitiyor zaten
Saresi 1Sosyalanne benim kızım 28 aylık yavaş yavaş kestim sadece bir gün ağrım oldu o da parolla geçti. Yavaş yavaş azalttım ama önce sadece sabah uyandığında öğle uykusundan önce ve akşam uyumadan önce emzirdim arada hiç vermedim bir de gece uyanırsa tabi. Sonra sabah uyanınca olanı sonra öğlen uyumadan önce olanı en son da akşamı kestim