Kızlar 9 gün önce sezeryan doğum yaptım sonda vs takıldı ondan mı bilmiyorum hamileliğimde yaşamadım ameliyattan sonra enfeksiyon oldum heralde idrar yaparken ağrıdan geberiyorum gittim hastaneye tek seferlik suda eriyen ilaç verdi acaba kullanıp geçen varmı ya