Cimcikbasan Kulak arkalarından doğru boynumda egzama var. Her gören soruyor noldu diye ve moralim çok bozuluyor. Haftaya oğlumun doğum günü ve saçımı toplamak istiyorum. Var mı önerisi olan? 😧
Edd2520 Cimcikbasan eğer egzamaysa M-furo losyon ya da momecon losyon çok iyi geliyor. Kremi değil ama losyonu. 1 ya da 2 damla hemen geçiriyor
Edd2520 Cimcikbasan evet satılıyor ben hamileyken de kullanmıştım doktora danışıp. Emzirirken hiç kullanmadım onu doktorunuz varsa sorabilirsiniz. 2 günde geçiriyor. Sizinki ne tür nasıl bir egzama
Cimcikbasan Edd2520 Teşekkür ederim bu arada tavsiyeniz için ❤️ Ne tür bir egzama bilmiyorum daha doğrusu egzama mi onu da bilmiyorum. Kırmızı oluyor sonra kabuk tutuyor o bölge pul pul dökülüyor sonra gene kırmızı ve kuru 😔