Kızlar biz eşim ile beş günlüğüne tatile gitmeyi düşünüyoruz kızım ıkı yasını üç ay gecıyor ve araba yolculuğundan nefret ediyor beş dakikalık yola bile katlanmaz sıkıldım inelim bunaldım der ve ağlar susmaz biz de o yüzden kızımızı ya anneme yada kayınvalideme bırakmayı düşünüyoruz ve kızım ikisine de alışkın bensiz kalıyor ama bir tarafımda onsuz gitmek istemiyor ne yapacağım bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız