askmoglum altus siyah set kullaniyorum modal no vs bilmiyorum tabi ama bin pişmanım. Ocagin en buyuk gozu wok goz olarak geçiyor yani her tencere olmuyor en buyugunun bile saplari yaniyor en kisik ateşte bile surekli arka gözlerde yemek yapiyorum. Dokum olduğu icin asla aslaaa temizlenmiyor. Milyon tane deterjan ürün denedim o paraya yeni bi set alirdim yemin ediyorum ama nafile. Hadi bi sekilde ızgarasını bekini temizledin diyelim en alt kisimda ki ana hat sökülmüyor silinmiyor temizlenmiyor sürekli paslaniyor alyan seti ile surekli sök tak yapman lazim usta oldum artik bu set sayesinde.. ee zaten siyah oldugu icin cay demleseniz buhar lekesi yapiyor düşünün.
Simdiki aklim olsa markasi hic fark etmez beyaz set alirdim ve asla döküm tercih etmezdim gercekten marka önemli degil..