yagmurkokusu_
Organicup ın kendi internet sitesinden aldım . İkili alımda daha uygun . Birini de arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak verdim. Siz bi arkadaşınızı daha ikna edip beraber alabilirsiniz. Takıp çıkarması ilk başta zor geliyor ama bi alışınca kolay. Bende yeni alıştım 2 ay önce almıştım .
Kayma olmuyor asla içerde vakum oluyor . Ama vakum olmazsa yani tam takamamışsanız sızma oluyor o da günlük ped bile taksanız kurtarır . İlk zamanlar alışana kadar bu normal bende de oldu . Zaten eğer doğru taktıysanız asla içinizde birşey varmış hissi olmuyor normal hayatınıza devam edeceksiniz adet olmamış gibi . Fiyatı pahalı gelmesin 10 yıl boyunca kullanıp ped e artık para vermeyeceksiniz 😎