Buket57 meme reddi çok zor bitiyor, ne desem yalan olur. Bizde hiçbir zaman tamamen geçmedi. Sadece uyurken emiyor, gündüz uykusunda ve geceleri dayıyorum memeyi. İki kere de sağım yapıyorum onları da veriyorum. Gerisi mama. Bir damlası bile şifa artık gittiği yere kadar. Kendimi yıpratmaktan yoruldum. Bebeğim 5 aylık, 4 aydır meme reddi var