edafmo çocuk Gastroenteroloji tanı koydu. Son 2 aydır 8-10 arası kakası var ve hepsi su gibi. Probiyatikler yaramadı. Kakada Mikrop vs çıkmadı. İyileşmeyen pişiği var. Sürekli gazlı, sağa dönüyor osuruyor, sola dönüyor osuruyor. Daha emer emmez karnı gurulduyor ve gürültülü bir şekilde kaka yapıyor. Hepsi de bezden taşarcasına. Son iki ayda da hiç tartı alamadı. Bunlar üzerine tanı kondu, tedavi başlandı. Şimdilik tetkik yapmaya gerek yok dediler kakasını da görünce. Muhtemelen bir enfeksiyon geçirmiş ondan sonra böyle olmuş toparlayamamış barsaklar, sekonder laktoz intöletansı olmuş dediler.