5,5 aylık kızım bir iki haftadır insanları çok yabancılamaya başladı. Anneanne-dede-teyze dahil kimselere gitmiyor. Benim kucağımdayken bile başkası öpücük attığında başını çevirip ağlıyor. İyice anneci oldu. Bu da benim yükümü daha da artırıyor. Oyun kurmaya, oyuncaklarla kalbini kazanmaya çalışıyorlar, ama her gün sil baştan yabancılıyor. Nasıl yenebiliriz bu durumu? önerilerinizi dinlemek isterim.