Oğlum 36 aylık. 2 yaş civarı tuvalet eğitimi denemesi yapmış ve başarısız olmuştuk. 1 hafta önce yeniden başladık. Çişini çok güzel söylüyor. Uyku saatleri dışında hiç altına kaçırmadı ancak kakasını inatla bez taktırıp yapıyor. Bugün bez bitti artık dedim ki gerçekten bitti ( ona söylemiştim bitince tuvalete yapacağını) kakasını asla yapmadı , sürekli bez tak diye ağladı. Çişi gelince tuvalete koşan oğlum kakasını asla yapmıyor. Nasıl bir yol izlemem lazım. Kitaplar aldım , duvara sticker tablo astım, neler denedim ama yok yapamıyor. Hem acımasından korkuyor hem de anne kaka bay bay der gider diye korkuyor. 😞