Familyboy Kızlar bütçem 12.000 TL’ye kadar var özellikle kamerası iyi olan Xiaomi telefon önerisi istiyorum
tubiiik_ Familyboy xiaomi yi eşim kullanıyor elindeki 12 litemi ne ama kardeşimde xiaomi 11 pro kullanıyor onun kamerasıda guzel
TheMomm Familyboy Xiaomi’nin güncellemeler oldukça kamera kalitesi düşüyor diye duymuştum bi kac tanıdığımdan
Tugba0708 Familyboy Merhaba ben 12 lite kullanıyorum ve şu an satıyorum çok güzel bir telefon kamerası felan model yükseltmek için satıyorum almak isterseniz iletişime geçebiliriz eşim telefon işi ile uğraşıyor ☺️