Alıyorum memeye iki çekip kafayı çeviriyor ama ağlama yok yalandan emiyor 3 saat geçiyor yine aynı böyle önceki gibi hızlı hızlı çekeyim yok son bı haftadır günde bı defa sağiyorum az mı diye en az 100 ml çıktı o bile o kadar emmeye iyi aslında ne yapacağım bilmiyorum sürekli memeye alıyorum emsin doysun diye biberona sürekli sagio verirsem daha kötüye gidecek fikri olan var mı