gokkusagi_ Bursada SCF ajans dan geri dönüş yaptılar yarın çekim için kayıt parası falan yokmuş çekim başı 500 tlymiş büyük bi ajans instagramda sayfaları var şikayette yok kızım 4 yaşında onun geleceği için isterim aslında ama bilemedim sizce napmalıyım
[silindi] gokkusagi_ Gerçekten bir iş yapan ajans kayıt parası istemez, kanmayın böyle şeylere. Bende senelerce ajans ile çalışıp modellik yaptım. Para vermek yerine yaptığım işlerden para kazandım 💜