Gglcn Kızlar merhaba kızım 2 aylık ama kRnından sesler geliyor gurultu gibi aç da olsa tokta olsa geliyor neden acaba ??
Elazeynep1 Gglcn bagırsakları çalışıyordur ondan gelir ses birimde öyle 3 aylık gaz sorunumuz var çok şiddetli ses de geliyor
Dila_Annesi Gglcn kızım 1 ay 17 günlük karnın sesler geliyor emzirirken gaz sancısı çekiyoruz şuan uyandı gazdan uykudan bağırarak kalkıyor masaj ve damla ne kadarda olsa rahatlatıyor
Prensesannesioldm Niye umuyumuyosunuz bu arada Kafayi yicem ben 29 gunluk olduk bugun ben hastayim bas agrisindan olucem bogazlarim gidik ve kizim saat 3 ten beri ayakta naptiysam uyutamadim Bakiniyo
Elazeynep1 Gaz çok zor bu saat e kadar ağladı emmedi kavramdı ne yapsam olmadı mahvoldu kuzum şimdi zorla uyuttum
Elazeynep1 Prensesannesioldm denemediğim damla yok biogaia yaramadı maflor ve sab kullanıyorum ama bana mısın demiyor yine var
Prensesannesioldm Elazeynep1 uyy cokndegilmi gerci cok gazliysa olabilir ama benim kizimn29ngunluk Saat 11 gibi 6 damla aksam da 11 de 6 damla olarak veriyorum ben
Canantekin Elazeynep1 doktor bana biogaia tek başına fayda etmez zinco al dedi günde 4 kez 3 damla zinco bi kere 5 damla biogaia kullanıyorum işe yaradı bende bi dene istersen
Ccanik Dila_Annesi relaktax kullanıyorum ben 3 saatte bir dört damla şeklinde bayağı azaldı gazımız ancak sende yediklerine dikkat et ben her yemeğe kimyon atıyorum. Belki kamyondan belli Damla’dan bayağı azaldı tavsiye ederim.
Dila_Annesi Ccanik kimyon denedim miğdemi ağrıttı benim sütüm azaldı bıraktım sab kullanıyorum kendide çok gazlı bebek dikkat etsemde oluyor
Gglcn Eymeninannesiyim emerken değil yattığı yerde geliyor sürekli değil aslında ama duyuyorum bende aç kalıyor sanıyorum aslında