dgn-adl1 canım öncelikle çok geçmiş olsun allah acil şifa versin. Benimde bebeğim emmiyor sağıyorum azalmıştı sabahları mutlaka biber , havuç , dere otu 3 lüsü yiyorum. Hurma incir , bestlak diye bir damla var onuda suya döküp günde 3-4 kez 20 damla , boza mutlaka bulup içmeye çalışıyorum. Yapabilen varsa hoşaf ben kayısı hoşafını denedim. Bulgur çok işe yarıyor zeytinyağlı taze fasulye oda keza bu ara e bebekten malt içecek aldım onuda ekledim. Yani elimden geleni yapıyorum azda olsa artma oldu şuan için. Lokum diyorlar birde yine burda birinde gördüm e bebekteki emziren anneler için kurabiye ama denemedim. Birde su tabi sağıcakmısın emzircekmisin bilemiyorum ama ikisinden sonrada bol su.