Deletedmom_56 Tuttuğu için gayet normal kabızlık 20gün uğraştım ben.Duphalac almıştım 6gün onu kullandık kakasını yumuşattığı için rahat yapabildiğini gördü zamanla.Kefir,bol su,duphalac çok işe yaradı bence deneyin lavman yapalım dedi dr istemedim bir gün de boşaltacak ee ya diğer günler.Kaka yaptığını gördüğüne rağmen korktu bir süre o şekilde devam etti ama duphalac işe yaradı