Her bebek farklıdır tabiki ama bebeğim normalde de huysuz mızmız yanından iki adım uzaklaşınca ağlayan yerde onunla bir oturman gereken bir bebek. Gelelim tatil hikayemize Antalyaya 4 gece tatile gittik denizok dalgalıydı çok simitinde yüzemedi suyu sevdi kumda oynamayı ama herşeyi ağzına götüren bebek kumun tadına baktı heryerine ovuşturdu her gözüne kulağına heryerine girdi. İki uyku yapıyor her uykuyu bebek arabasında yaptırdık ilk uykuyu plajda uyuduğunda ancak denize girebildm ama yalnız başıma hiçte eğlenceli değildi max 15 dk eşim bir kere girdi çünkü yalnız hiç zevkli değil. İkinci uykuyu lobbyde yaptı yine arasında yabi dışarıda takırtılı yollarda uyutup lobbye geldi. Uyanasıya lobbyde takıldık bir şeyler içelm bari boşa paramız yanmasın diye. Emekleyen bebek ve çimler sıcak olmadığı sürece yere saldk onun harici hep kucak yada arabasında hep mızmız farklı oyuncaklar aldk onlar bile çok dikkatini çekmedi yani anlatacağım o kadar lüx bi otelde tatil hiç güzrl değildi tam bir işkenceydi yürüse belki daha özgür olurdu ama böyle bebeğiniz varsa çok çok zor kahvaltıyı hep reddetti normalde yemeği sever öğle akşam yemeklerinde sıkıntı yoktu şükür ama tatil tatil değildi denize giremeden doğru dürüst geldik