anneyimanne00 kızlar merhaba tatile gideceğiz hangi sinek kovucuyu önerirsiniz? biliyorum çok da önerilmiyor ama antalya’da sivrisinek çokmuş birkaç gün de olsa kullanmam lazım. ☹️
redizepol1 anneyimanne00 Siveno kullanıyorum ben asirii memnunum. Kızımi resmen mahvetmislerdi. 3 gündür kullanıyorum süper birşey
Kestanesekeri Siveno kullanıyorum geçen yaz da kullanmıştım ama en fazla 2 saat koruyor hiç memnun kalmadım dün yine sürdüm kızımın etini koparmışlar sanki
anneyimanne00 Kestanesekeri yavrum yazıkkk 😞 off falan kullanmak da istemiyorum daha çok kimyasal var gibi geliyor.. ama hiç kullamazsam da sonuçlarına dayanamam😞
Aylintoveannesi Bir su bardagina 5-6 damla lavanta yagi diye onermisti doktor cidden ise yaramisti bebegim 40 gunlukken. Suan belki damla sayisi arttirilabilir doktora sormak lazim