Anne13 Ekimde işe başlıcam bebeğime bakacak kimse yok süt izniyle erken cıkarım diye getirip götürmek istiyorum. Evim 4. Kat tek başıma taşıyabileceğim ve toplu taşımada kolaylık sağlayacak bir bebek arabası önerir misimiz
Bulutball Anne13 bebeğiniz kaç aylık acaba Biz maxi cosi lara 2 kullanıyoruz ve çok memnunuz bebeğim 6 aylık
Yasemin1305 Ben araştırmadan almıştım 10 aylıkken kırıldı arabamız size çok güzel Bi marka önericem ama sizde araştırın kabin boy oluyor travel sistem harika Bi ürün
Yasemin1305 Şimdi kendim mecburen yeni bebek arabası aldım ama ben şuan baston tercih ettim ondada joıe nitro xl aldım çok memnunum kullaşı aşırı rahat ve az yer kaplıyor
ilusunannesi Kraft balear kabin tipi. Biz çoook rahat ettik. Bebek arabası hem tek elle katlanıyor hem de 5 kilo 😍