Kızlar ben 1 gün boyunca hiç uyumadım,oğlum normalde sabaha karşı 6 da uyuyor 3,4 gibi benimle kalkıyordu akşam üstü.Bende 6 da uyuttum 10 gibi kaldırdım oynattim oyaladım ve bir daha 3,4 gibi uyuttum.Zaten 5,6 gibi uyanıyor bir daha da oynattim gezdirdim oyaladım bir şekilde uyutmadim.Saat 11,12 gibi kendiliğinden gidip sabah 8 gibi uyanmıştı ve bu böyle 2,3 gün devam etti en son aksam 9.30a kadar gelmişti uyuma saati ama hasta olunca bozuldu.Tekrar deneyeceğim isterseniz siz de bir deneyin belli mı olur 🤷♀️