Kızlar 3.5 aylık bebeğim normal de baya konuşuyo sesler çıkarıyo sesli kahkaha atıyo uyandığında sesler çıkarıyo
2 gün önce rahatsızlandı hastanede kan aldılar baya ağladı ortalığı yıktı o günden sonra bebeğime birşey oldu hiç sesler çıkarmıyo korktuğu içinmi acaba sürekli oynatıyorum ilgileniyorum ama hiç öyle tepki vermiyo çok masumlaştı uyandığındads ağlayarak uyanıyo sanki bir yerne birşey olmuş gibi
Doktor viral enfeksiyon var dedi ondanmı keyfi yok acaba