Gazı başlamış olabilir bebeğinizin, sakin olun lütfen.. çaresiz ve uykusuzsunuz belki TEK BAŞINA hissediyorsunuz ama geçecek hepsi zamanla bi gün evi silmeyin bebeğiniz uyuyunca sizde uyuyun... kendinize de vakit ayırın.. karnına dokunun bebeğinizin eğer ellediğinizde ağlamıyor ve bağırmıyorsa karın masajı yapın, ardından yavaşça ama bastırarak (bastırma işlemini elinizin ayarına göre acıtmadan) gaz çıkarmasına ve kakasını yapmasına yardımcı olmuş olacaksınız. Ben 1 hafta öncesine kadar bebeğimin altını açıp bu dediğim şekilde kakasını yaptırıyordum.