Merhaba, bebeğim 9 aylık. Yaklaşık 5 aylıktan beri kabızlık problemi var. Ek gıdaya geçmeden önce de 10 günde 1 yapmaya başlamıştı, doktor anne sütü alan bebeklerde normal demişti, zaten herhangi bir zorlanma yada rahatsızlık yoktu. Sonra bir anda kabızlık başladı ne kadar doğal yöntem varsa denedik ama yok bebeğim ağlayarak ıkınarak yapmaya devam etti. En son doktor dulcosoft kullanmamızı söyledi ve 3 aydır bu şekilde yapıyor, bırakınca yeniden kabız oluyor. Doktor bazı bebeklerde hiçbir sebep yokken de olabiliyor dedi. Çok üzülüyorum bu durumda olan anneler var mı?