Kızlar idil polis lojmanlarına yerleşmek istiyoruz (malum ev sıkıntısı var) bu lojman başvuruları nasıl oluyor, oraya gitmeden yapılıyor mu
Kaç günde belli oluyor
E devletten tapu çıktısı istemiyormuş çıktıyi nereye teslim ediyoruz. Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor.bana biraz Bilgi verir misiniz