Zeynepaseliinannesii Merahaba arkadslar kızım 7 bucuk aylık hala tam olarak hangı deterjan ıyı bılemıyorım dalin ve bı marka vardı granulu kullandım ama granulden memnun kalmadım suan ek gıda herseyı leke kalıyor yenı alcam onere bılcegınız deterjan varmı bebişler için
Eflin06 Zeynepaseliinannesii duru granül sabun lavanta olanı kullanıyorum doğal ve memnunum 14 aydır onu kullanıyorum cok leke bulaşmışsa önceden suya koyup az bsey o sabundan koyuyorum hemen makineye atıyorum geçiyor canım
hunilimomm Zeynepaseliinannesii ek gıda lekeleri için ekstra ya suya felan bastırmak gerek yada leke çıkarıcı ben granül kullanıyorum ekstra da leke çıkarıcı
Twinlife Uni baby deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum inanılmaz güzel kokuyor ve kalıcı da leke çıkarıcı olarakta yine uni Baby markasının leke çıkarıcısını kullanıyorum. Lekenin üzerine sıkıp makineye atmanız yeterli oluyor
Eflin06 Zeynepaseliinannesii Valla bilmiyorum Ankarada oturuyorum Gimsa adlı büyük marketler var ordan alıyorum bi arada stoklarda hiç kalmamıştı yeni yeni geldi gene trendyoldada var ama isterseniz bim 101 şoka felan bakın