Merhaba arkadaşlar. Pazartesi günü kızımı memeden kestim ama o kadar şişti ki göğüslerim hasta gibi yatıyorum. Süt geri çekilsin diye ilaçta kullandım o da yan etki yaptı bugün. Neyse şimdi kızımı sallarken iç çamaşırımı çıkarayım dedim. Uyuyunca bi baktım ıslanmış. Süt geliyor. Çok az sağdım tukanıklık vs olmasın diye. Doğru mu yaptım sizce ?