Atak haftasını nasıl hesaplıyorsunuz? Otomatik hesaplamada doğum tarihi yazıyor giriyorum ona göre şu an atak haftasındayız. Ama kimisi de 40 ı doldurması gereken haftada başlıyor diyor ona da daha 2 gün var 🤔 bebeğim 2 gündür huysuz, uykuya dalamıyor bir türlü. Dün aşı da oldu. Uff ondan mı bundan mı derken kafayı yemelik oldum 🥲