direnim_ Valla benimde tek meme ucum yoktu sadece digerini aliyordu o yuzden yetersiz geldi sütüm ve biberonla verdim 1 haftaligina.Bir sure sonra ucu olmayan memeyi de almaya basladi,emzirme danismani bebekler ucu olmadan da emer dedi yani silikonsuz deneyin bi sure sonra o kahverengi kisim ile beraber emmeye baslayacaktir