Kızlar herkese merhaba. Kızım 20 aylık geçen ay bronşiolit oldu klamer ventolin vs kullandık ardından 15 gün sonra tekrarladı hırıltı bu sefer doktor geniz akıntısı var dedi zrytec alerji şurubu verdi derken yine ciğerlerine indi ve klameri yeniden kullandık. Pzt bitti şuan hala hırıltı balgam öksürük devam ediyor kafayı yiyecem. Sizce neden tekrarlıyor😭😭😭