Ummuhan321 Kızlar evimiz aşırı sıcak hava durumu bugün 37 dereceydi bebeğim 17 günlük daha ve çok terliyor saçları falan, boynunda küçük küçük kızarıklık oldu sizce nasıl giydirmeliyim lütfen bilgi verir misiniz
yagmurcfr Ummuhan321 Bende burda bekleyeyim benim de 18 günlük bebeğim var ince uzun kollu tulumlardan giydiriyorum
Iki_pasa_annesi Ummuhan321 canım ben kısa kollu giydiriyorum zibinla çorap filn giydirmiyorum ince olmasına özen gösteriyorum kiyafetin
Defnem23 Ummuhan321 bol ve pamuklu ince bir üst yeterli kısa kollu.hava alsın cildi. Altı çıplak kalsın. Nez var zaten poposu da isilik olmasın ger gün duş aldırın sabunsuz yıkayın.