Radyo TV ve Sinemacılık okudum. Kıytırık bir ajansta verdikleri 3 5 kuruşa o kadar saat çalışma olmaz diyip çıktım. (Torpil olmadan güzel bi yerde çalışmak imkânsız gibiydi ) Sonra gidip Çocuk Gelişimi okudum. Mezun olunca atanana kadar Özel kreş te çalıştım. Şimdide kızım var 4 buçuk aylık. Ne zaman atanırsam o zaman tekrar çalışmaya başlayacağım ☺